Blanketter

Här har vi samlat ett antal blanketter för olika ändamål.

Fullmakt vid årsstämma
Blanketten används om du som medlem inte kan närvara vid en årsstämma men vill ha möjlighet att rösta genom att låta en annan medlem i föreningen företräda din röst. Blanketten ska skrivas ut och fyllas i och sedan tas med av den person som du givit fullmakt att företräda dig på stämman.

Ansökan om ombyggnad av bostadsrätt
Blanketten används om du har planer på att förändra något i bostadsrätten genom ombyggnation. Fyll i blanketten och lämna den till styrelsen för påseende och godkännande i god tid innan arbetet är planerat att utföras.

Ansökan om att få hyra ut sin lägenhet i andra hand
Blanketten används om du av någon anledning behöver hyra ut din lägenhet i andra hand. Fyll i blanketten och lämna den till styrelsen för påseende och godkännande i god tid innan den önskade andrahandsuthyrningen ska påbörjas.

Intresseanmälan för att hyra lokal

Vänligen fyll i formuläret på följande länk:
Intresseanmälan